مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 14:452021-02-25سياسي

کمک مومنانه| توزیع 100هزار بسته بهداشتی و 690 بسته معیشتی در سطح استان


استاندار اردبیل از توزیع 100هزار بسته بهداشتی در هفته گذشته بین خانواده ها توسط عوامل قرارگاه شهید سلیمانی در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام جو در بیست ویکمین جلسه قرارگاه تست و آزمایش آن ها مثبت شده است، ادامه داد: این افراد در خانه های خود قرنطینه شده و از سوی عوامل بسیج پایگاه های مقاومت و مراکز شبکه بهداشت بصورت تلفنی و حضوری حمایت و کنترل می شوند.

اعزام تیم بررسی به استان های موفق وی تصریح کرد: طبق تصمیم قرارگاه شهید سلیمانی اعزام تیم بررسی به استان های موفق در دستور کار قرار گرفته که استان های کرمانشاه و زنجان در کنترل ویروس کرونا موفق عمل کرده اند و در بررسی ها مشخص شده که بیش از 90درصد مردم پروتکل های بهداشتی و فواصل اجتماعی را به خوبی عمل می کنند و مردم ما هم باید از این استان ها الگو برداری کنند.

بهنام جو ادامه داد: استان اردبیل از جهت کمک های مومنانه و کنترل حمایتی و طرح شهید سلیمانی بهتر از سایر استان ها عمل کرده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با بیان اینکه در هفته های اخیر تعداد بستری ها در بیمارستان ها افزایش یافته، گفت: در شهرستان های خلخال، پارس آباد و مشکین شهر وضعیت کمی تغییر کرده و رعایت پروتکل بهداشتی تا حدودی کاهش یافته است که باید در این شهرها مردم بیشتر به فکر سلامتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه| توزیع 100هزار بسته بهداشتی و 690 بسته معیشتی در سطح استان

کمک مومنانه| توزیع 100هزار بسته بهداشتی و 690 بسته معیشتی در سطح استان